راهنمای محصولات

معرفی کیت های تشخیص سریع ریما

آزمون های سریع یا رپید تست،نسبت به دیگر روش های تشخیص دقیق،مقرون به صرفه،سریع و قابل حمل هستند و در بسیاری از رشته ها مانند،دامپزشکی،صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارند. این آزمون ها کیفی بوده و معمولا قادر به تشخیص ماده مورد نظر در عرض 1 تا 10 دقیقه هستند،که میزان این زمان ها به نوع تست و نوع نمونه وابسته است.

از دیگر مزایای رپید تست ها،این است که در استفاده از آنها نیازی به تجربه و مهارت خاصی نیست،و هر فرد آموزش ندیده ای می تواند به راحتی و با مطالعه دستورالعمل موجود در هر تست از آنها استفاده کند.

درباره ریما

برند ریما یکی از محصولات خانواده بزرگ و قدرتمند شرکت زیست ابزار است،که محصولات خود را در حوزه کیت های تشخیص سریع با هدف بالا بردن سطح بهداشت عمومی میتوان تشخیص دقیق و سریع فردی،به مردم شریف ایران عرضه کرد.

نام ریما مهلم از دریاچه ارومیه،این نگین آبی ایران عزیزمان است؛تا سرچشمه ای باشد از حیات،پاکی و روشنایی. ریما نامی است برازنده ایران زمین و نوید خوش آهنگی است از سلامتی و تندرستی.این خانواده بزرگ توانست با مجموعه محصولات متنوع خود،مسیری روشن در میان مشتریان این محصولات را باز کند و با ایجاد احساس اعتمادو اطمینان و تجربه خوشایند کاربری،جایگاه خود را در میان مشتریان تثبیت کند.

به همین جهت است که ما مفتخریم که اعتماد شما زینت بخش آن است.اعتمادی که ما را روز به روز در جهت تلاش برای پیشرفت و ارتقا خود و گام برداشتن در عرصه های بزرگ تر،تشویق می کند.مفتخریم که نام ما را برای شما،نوید بخش بهبود و سلامتی است.خانواده ریما هم چون گذشته،مسیر رشد و پویایی هرچه بیشتر گام بر میدارد و در این مسیر پر و پیچ و خ،تلاش دارد نیاز های مصرف کنندگان خود را هر چه بیشتر ارزیابی و تامین نماید.ما در نظر داریم تا باحفظ قابلیت های منحصر به فرد محصولات خود،از جمله بهره گیری از تکنولوژی نانو ذرات در تولید آنها؛به تعداد محصولات و کیفیت آنها بیافزاییم.بدیهی است اطمینان و حضور شما،چراغ راه آینده ماست؛چرا ریما نام دیگر اعتماد شماست.

دسته بندی محصولات

هورمون بارداری که با نام hcg خوانده میشود در نخستین روز های بارداری توسط جفت تولید و عملکرد آن جهت تعذیه جنین در رحم در اوایل بارداری ضروری می باشد.پس از ترشح این هورمون توسط جفت (پس از بارداری موفق) مقداری از آن به خون و ادرار مادر وارد میشود که اندازه گیری آن دلیلی بر شروع بارداری می باشد.

تست اعتیاد به عنوان یک آزمایش قانونی،جهت بررسی سو مصرف مواد مخدر و وابستگی افراد،به آن انجام می شود.روش معمول در آزمایشگاه ها،غربالگری نمونه های افراد با تست های سریع ایمونو کروماتوگرافی جهت شناسایی افراد مشکوک و سپس انجام آزمون تاییدی با روشی استاندارد مبتنی بر تجزیه شیمیایی است.

بیماری های عفونی،حاصل تهاجم میکرو ارگانیسم هایی مثل باکتری ها،ویروس ها،قارچ ها و انگل ها به بافت های بدن هستندکه معمولا در صد بالایی از بیماری ها در جوامع مختلف را شامل می شوند. طبق آمار منتشر شده توسط سازمان جهانی بهداشت در سال 2010 میلادی 10 میلیون نفر در دنیا در اثر ابتلا به بیماری های عفونی جان خود را از دست داده اند.

نشانگر های زیستی شاخص هایی هستند که با اندازه گیری آنها میتوان به وضعیت فیریولوژیک بیمار پی برد.

نشانگر های زیستی مولکول هایی می باشند طی فرآیندهای طبیعی و یا غیر طبیعی در بدن تحت عناوینی چون ژن ها،پروتنئن ها،هورمون های DNA وجود دارندکه هر کدام از آنها می توانند حامل اطلاعات زیادی از وضعیت سلامت بدن در اثر عوامل طبیعی و یا غیر طبیعی باشند که عامل خوبی برای تشخیث های اولیه و به موقع می باشند.

ترکیبات آلاینده بطور خواسته و یا ناخواسته از محیط وارد مواد غذایی می شوند.این ترکیبات وارد زنجیره غذایی موجودات زنده شده،و در نهایت سلامت آنها را به خطر می اندازند.